woensdag 11 november 2009

niel 11-11-09


vandaag was er voor het eerst een dames wedstrijd in de jaarmarktcross te niel voor mij was het nog maar de derde wedstrijd dit seizoen. de wedstrijd verliep niet zoals ik verwacht had want gedurende de wedstrijd kreeg ik last van pijn in mijn onderrug zodat ik niet de kracht had om mij volledig te geven in de race.ondanks dit alles kwam ik nog als 13°over de eindmeet net voor mijn amerikaanse teamgenote christin vardaros.de wedstrijd zelf werd in de spurt beslist door twee nederlandse meiden en werd gewonnen door marianne vos voor daphny vanden brand.
Today was the first women's race in the fair cross niel for me it was only the third game this season. The race did not go as I expected because during the race I suffer from pain in my lower back so that I had not the strength to give me full in the race.despite all this, I have a 13 ° over the finish line just before my American teammate Christine vardaros.the race itself was decided in the sprint by two Dutch girls and was won by Marianne Vos of Daphny van den brand.

Geen opmerkingen: