zondag 15 november 2009

asper-gavere


vandaag kregen we mede door de regen van zaterdagnacht een parcour voorgeschoteld dat tot de zwaardere caregorieën mocht gerekend worden.maar zo omlopen liggen mij wel met een beetje klimwerk en een beetje ploeterwerk daarin ja das wel mijn ding.ik voel nu ook dat de trainingen en de indeling van mijn wedstrijd programma zijn vruchten begint af te werken want vandaag had ik terug al een beter gevoel dan woensdag in niel.mijn wedstrijd zelf verliep zoals ik een beetje voorzien had eerst aan een inhaalrace beginnen en dan proberen mijn verworven positie te behouden wat mij vandaag redelijk goed gelukt is.want in de eerste ronde kwam ik pas als vijftiende door aan de aankomst,maar langzaam kwam ik naar voor geschoven en in de laatste ronde zat ik in het wiel van HAVLIKOVA Pavla die toen op een tiende plaats reed,maar omdat ik in die laatste ronde nog een fietswissel deed was er een klein kloofje onstaan en werd ik uiteindelijk nog als elfde afgevlagd.
mijn teamgenote christine vardaros kwam uiteindelijk nog als veertiende over de eindmeet gebold zodat we beiden mogen terug blikken op een geslaagde wedstrijd vandaag.
Today we got to the rain of Saturday night presented a circuit leading to the heavier caregorieën was counted.because it circuit are with me have a little climbing and a bit plod das so it is my ding.i feel now that the training and the layout of my race program are beginning to work today because I had already returned a better feeling than Wednesday to niel.my race itself went as I had first to provide a little catch up and then start trying to keep what my position acquired me today is. succeeded fairly well in the first round, I only like five tenths by the arrival, but slowly I came forward and I came in the last lap at the wheel of Havlikova Pavla then drove in tenth place, but that last lap because I have a bike change did was a little hole and I finishted at the eleventh place
my teammate christine vardaros was finally fourteenth to the finish line so we can both look back on a successful race today

Geen opmerkingen: