zondag 25 oktober 2009

koppenbergcross

vandaag was het mijn tweede wedstrijd van het seizoen en was net als in namur terug een zware omloop dat we kregen voorgeschoteld op de koppenberg in oudenaerde.had deze week wel goed getraind en had vandaag wel oog op een toptien plaats maar bij één van de vele afdalingen in de eerste ronde maakte ik een slipper en kwam te val met als gevolg dat ik als allerlaatste mijn race moest verder zetten.toen ik in de tweede ronde aan de matriaalpost kwam heb ik dan van fiets verwisseld met daarop tubbes met een ander profiel en van dan ging het alsmaar beter maar de verschillen waren al zo groot dat ik er niet meer kon uithalen dan een dertiende plaats in de race.al bij al was ik toch nog tevreden want ik had het gevoel zonder die val er wel degelijk een top tien plaats had inzeten vandaag.

Today was my second race of the season and was like in namur a heavy circuit there in oudenaerde.i trained well this week and today I had for a top ten place but at one of the many downhills in the first lap I make a fall and i was last in the race.then i take a other bike in the second round with other tubbes with a different profile and then went to the increasingly well but the differences were already so big that I could no more than in the thirteenth place in the race.

Geen opmerkingen: