zaterdag 10 oktober 2009

gva trofee namur


vandaag was het mijn eerste wedstrijd van het nieuwe cross seizoen in de categorie dames elite en ik was wel benieud hoe het met de conditie was gesteld ten overstaan van de concurrentie.de uitslag van de wedstrijd was voormij nie zo belangrijk als ik maar een goed gevoel overhield aan het eind van de wedstrijd, want mede door de regen was het een zeer zwaar parcour geworden want er was ook heel wat klimwerk verwerkt in de omloop, maar daar hoe ik wel van van zulke parcours.uiteindelijk ben ik op een 13° plaats geĆ«indigd mede door het feit dat ik mijn eigen tempo gereden heb in de wedstrijd en mijn ritme een ganse wedstrijd heb kunnen behouden.want door mijn mindere startpositie moest ik al vanaf de eerste ronde opbouwen naar voor toe en ik was heel tevreden met mijn resultaat,alsook mijn nieuwe sponsor was tevreden met het resultaat van de wedstrijd.
volgende week zijn er geen wedstrijden voor dames elite en ga ik zaterdag een duathlon wedstrijd meedoen in de buurt waar ik woon dit om de conditie een beetje op peil te houden.


Today was my first cross race of the new season in the elite women's category and I was quite interested in how the condition was of the concurrentie.de outcome of the contest was voormij nie so important as I feel good held over at the end of the race, partly because the rain had become a very difficult course because there was too much climbing incorporated into the circuit, but i like that circuit.ultimate I am on a 13 ° spot terminated due to the fact that I've driven my own pace in the race and my pace keep the whole race.want my lesser starting position, I had already from the first round to build on and I was very happy with my result, also my new sponsor was pleased with the result of the race.
next week there are no matches for elite women and i go a duathlon Saturday a join race in the neighborhood where i live.

gr.veerle

Geen opmerkingen: