vrijdag 26 december 2008

wb zolder

ik wilde vandaag toch wel een mooier kerstgeschenk geven aan mijn trouwe supporters dan half koers uit de koers te moeten stappen maar het liep langs geen kanten want het ging van kwaad naar erger en daarom ben ik na de koers naar de dokter geweest en heeft hij mij een rust periode ingelast van één week zodat ik in loenhout zeker nie aan de start kom en de volgende wedstrijd pas in tervuren zal zijn.
maar door mijn opgave vandaag verlies ik wel mijn doelstelling om in het eindklassement van de worldcup binnen de eerste tien te eindigen dit sezoen.
gelukkig zijn er nog een tiental dagen voor dat het kampioenschap eraan komen
en ben ik dan van dat virus verlost.

3 opmerkingen:

Evelien zei

veel beterschap toegewenst tante Veerle, en ook nog eens een dikke proficiat met je 27e verjaardag toegewenst.
Knuffels, Juliexxx

Mtbikerken zei

Dag Veerle,

't was ferm koud deze morgen, maar je leek er me wel op voorzien. Dus hopelijk goed getraind, zodat je tegen Tervuren en vooral tegen Ruddervoorde terug van je beste conditie kan genieten.

Groeten en tot op school nog 's,

Marnik

Ps 'n beetje laat, maar toch nog proficiat met je verjaardag :-)

Thyssen Leo zei

We weten wat je er allemaal voor doet en daarom niet alleen een gezond en gelukkig 2009 gewenst maar ook veel succes in uw sport