maandag 15 december 2008

mijn derde luik


na een inactiviteit van twee weken, omdat er geen dames wedstrijden voorzien waren op de kalender hier in belgiƫ, begin ik nu vrijdag aan het derde gedeelte van mijn sezoensplanning 2008-2009 en dat is wel het belangrijkste gedeelte van gans het jaar met het bk te ruddervoorde en het wk te hoogerheide op het eind van januari.en ook zijn er drie wedstrijden voor de gva trofee met een klassement waar er toch ook nog enkele euro's te rapen vallen in de eindstand van het klassement.

zoals eerder geschreven begin ik vrijdag in de scheldecross op de linkeroever te antwerpen vanwaar we dan de trip naar het franse nommay ,gelegen op de het drielanden punt frankrijk,duitsland en zwitserland,aanvatten waar zondag de vijfde manche voor de wereldbeker dames verreden wordt.de volgende dagen en weekends dan zijn er voldoende wedstrijden om naar mijn topvorm peil te groeien voor de komende kampioenschappen.


1 opmerking:

Evelien zei

veel succes tante Veerle,
kusjes en knuffels, Juliexxx