zaterdag 12 juni 2010

besele sint-niklaas

vandaag ben ik gestart in de wegwedstrijd te belsele en samen met mij kwamen er nog 94andere meiden hun rugnummer afhalen.van in het begin werd er een stevig tempo op nagehouden met al een valpartij in de eerste ronde als gevolg maar de grote pechvogel was wel latoya brulee die in de vijfde ronde lek reed gelukkig was ze niet veraf van de persoon die haar reserve bij de hand had zodat ze vlug een wissel kon doorvoeren van fiets maar in de daarop volgende ronde ging ze overkop door een breuk van haar voorvork met als gevolg dat ze moest afgevoerd worden naar het ziekenhuis.de wedstrijd verliep gesloten op een paar uitvalspogingen na.ikzelf bleef rustig in het peloton meerijden wachtend op een goede aanvalspoging die er nie kwam.in de voorlaatste gebeurde het dan eerst ging de nieuw zeelandse SHERIDAN SERENA met onmiddelijk in haar wiel de noorse froydis waersted en dat was wel de goede poging ik zat op dat momment tever in het peloton om te kunnen reageren en weg waren ze met hun twee op naar de zege maar in de laatste ronde kwam dan de noorse te val zodat de nieuw zeelandse alleen op weg was naar de zege. ikzelf kwam in de massasprint als 13°over de meet gebold.

mijn volgende wedstrijd in nu de triathlon te eeklo op 27juni te eeklo en de wedstrijd te passendale van 19juni wordt uit mijn programma geschrapt.

Geen opmerkingen: