zondag 6 juni 2010

1/4triathlon sint-jan-in-eremo

er waren een goede vierhonderd deelnemers en er werd gstart in 3waves, de dames starten allemaal in de derde wave.het zwemmen verliep niet zoals ik verwacht en na 1km zwemmen kwam ik pas als 15°uit het water met ruime achterstand op de eerste dame toen kwam mijn sterkeste onderdeel namelijk 40km fietsen en daar heb ik behoorlijk van mijn achterstand goed gemaakt en kwam ik uiteindelijk als derde in de wisselzone.toen moest er nog 10km gelopen worden en zat dadelijk wel in mijn ritme maar zoals ik strek ben ik het fietsen zijn er ook dames die het loopnummer ook zeer goed beheersen ik liep aan mijn tempo van 13km maar dat was niet genoeg om die derde plaats te behouden en uiteindelijk zijn er nog3dames die mij wisten voorbij te steken zodat ik als zesde de eindmeet overschreed.wat mij wel een tevreden gevoel gaf maar eigenlijk was ik ook een beetje ontgoocheld want met een betere zwem prestatie zat er vandaag mischien wel een top vijf plaats in.
net voor de duik in de boerekreek

volgende zaterdag 12-06 rij ik nu een wegwedstrijd dames elite te belsele-sint-niklaas

Geen opmerkingen: