zondag 2 mei 2010

sinaai 01-05-10

wachten op het startsein

effe drinken aannemen


gisteren mijn tweede wedstrijd gereden op de weg te sinaai en dat is één van tradionele wegstrijden waar ik telken jare mijn rugnummer ga afhalen.de wedstrijd zelf was een gesloten wedstrijd met enkel in het begin enkele shaarse aanvalspogingen die tot niks leiden enkel in de achtste ronde was er een seriuze aanvalspoging van lensey debboudt in gezelschap van dunja ceulemans en sofie de vuyst maar ik heb dan het gat gedicht samen met enkele nederlandse rensters zodat het peloton terug aansluiting kreeg en die aanvalspoging tot niks uitdraaide en wij in de 12ronde een massasprint kregen voor de zege die gewonnen werd door de nederlandse eefje tabak voor lensey debboudt ik zelf kon als dertiende mijn voorwiel over de eindmeet duwen waar ik tevreden mee was.nu zondag doe ik me aan de triathlon te geel en dan is er de wedstrijd in begijnendijk op vrijdag 14mei.

Geen opmerkingen: