zaterdag 15 mei 2010

begijnendijk


gisteravond ben ik gestart in de wedstrijd te begijnendijk met mij waren er nog 101rensters die hun rugnummer kwamen afhalen het was er kil en grijs en ook de wedstrijd had nieveel om het lijf enkel een serieuze aansvalspoging van lensey debboudt samen met nikki haris evelyn arys lauren kitchen maar die poging werd al in dezelfde ronde te niet gedaan door een allert reagerend peloton zoadt alles terug samen kwam er alles uitdraaide op een massasprint en daar heb ik mij wijselijk nie in bemoeid om geen nodige risico's te nemen met het oog op mijn stage in het zonnige spanje de komende 10dagen en reed vevolgens als 80° over de meet.de wedstrijde werd gewonnen door kelly druyts voor de australische kristy broun.
mijn volgende wedstrijd is het bk te geel op 30mei.

Geen opmerkingen: