woensdag 6 januari 2010

trainingsdag oostmalle

vandaag even het parcour voor komende zondag gaan verkennen en moet zeggen het viel nog best mee met de sneeuw op het parcour.hopelijk valt er tegen zondag nie te veel meer van da wit poeder uit de lucht zodat het toch nog een spannend kampioenschap kan worden.vandaag was het gevoel met de ondergrond zeer goed en voelde ik mij wel in mijn sas tijdens de verkenning.mede omdat ik mij dit jaar volledig anders heb voorbereid en ik het gevoel heb dat ik nog veel reserve te over heb maar of da genoeg zal zijn om de trui te nemen dat zullen we zondag zien ik heb één voordeel heb niks te verliezen daar waar andere rensters wel eens zullen piekeren over hoe zij de wedstrijd zullen aanpakken.ik zeg altijd het is een wedstrijd van één dag en daar kan veel in gebeuren en het is op deze dag dat de prijzen gedeeld worden,en niet in die andere wedstrijden.

Geen opmerkingen: