donderdag 14 januari 2010

bk oostmalle

het bk was voormij een teleurstelling daar het amper 800m lang is geweest, na de startlijn was er een bocht naar links waar ik toen in zesde positie doorkwam maar ik wilde zovlug naar het wiel van de twee topfavorieten sanne en joyce en daardoor moest ik om de andere deelnemers te paseren moest ik een ander spoor nemen en toen is mijn fiets op de één of andere manier onder geschoven en ben ik hals over kop tegen de grond gegaan waardoor ik mijn knie bezeerde en mijn fiets dermate kapot was dat ik nog geprobeerd heb al lopend de matriaalpost te bereiken om een andere fiets te nemen maar door de pijn in de knie heb ik toen maar wijselijk besloten de strijd te staken en mijn knie te laten verzorgen zodat de inwendige kneuzigen niet erger werden dan dat ze al waren.
ps.het feit waarom het zolang geduurd heeft vooraleer ik een verslagje kon maken was het feit dat er enkele wijzigingen zijn doorgevoerd aan de verbindingen van zowel internet als tv waardoor ik een tweetal dagen zonder internet heb gezeten en nu pas alles terug oké is.

Geen opmerkingen: