vrijdag 24 juli 2009

tour de limousin rit 2

vandaag gingen we met een voltalig peloton naar een massasprint en door het gevriemel om vooraan te geraken was er een massale valpartij met gevolg.ik had wijslijk besloten mij niet te bemoeien in de debatten en kwam alzo zonder kleerscheuren over de eindstreep gebold.vandaag voelde ik mij nochtans vrij goed en kwam dan ook op de hellingen telkens met de betere van het peloton boven, ben dan ook nog twee keer meegesprongen in een ontsnapping maar telkens werden we terug gegrepen door het peloton, zodat het zoals ik al eerder melde het op een massasprint uitdraaide.de benen waren vandaag beter dan gisteren en dat stemt mij hoopvol voor wat er nog komen moet de volgende dagen.
de sprint werd gewonnen door sjouke dufoer voor de australische chloe hosking terwijl ik zelf als 87°de eindstreep overschreed.
uiteraard blijft grace verbeke in de leiderstrui

hier de eerste tien van de rit

1. Sjoukje Dufoer Topsport Vlaanderen Thompson Ladies Team

2. Chloe Hosking RTC Groenewoud

3. Kirsten Peetoom Restore Cycling

4. Rochelle Gilmore Lotto Belisol Ladiesteam

5. Svetlana Bubnenkova Team Fenixs Edilsavino

6. Christine Majerus Esgl 93 - Gsd Gestion

7. Devon Haskell

8. Belen Lopez

9. Audrey Lemieux Esgl 93 - Gsd Gestion

10. Emma Mac Kie Lotto Belisol Ladiesteam

87. Veerle Ingels

Geen opmerkingen: