zaterdag 20 juni 2009

passendale



na een inactiviteit van twee weken door drukke werkomstandigheden heb ik vandaag toch de start genomen in de wedstrijd te passendale ,een wedstrijd dat meetelt voor het kampioenschap voor vlaanderen, er kwamen 75meiden hun nummer afhalen aan de inschrijvings tafel. de wedstrijd zelf lag vlug in zijn definitive plooi daar er eerst twee rensters in de aanval trokken en de ronde daarop nog eens twee en de vier smolten samen tot één kopgroep die een ganse wedstrijd voorop bleven. ikzelf regageerde dan nog op een uitval van corine hierckens maar de tegen aanval ging niet door en een ronde later zat ik dan maar terug in het peloton.op drie ronde van het einde plaatste dan lensy debboudt haar jump om het peloton achter zich te laten wat haar ook is gelukt,maar ik zelf zat op dat ogenblik te ver naar achter om daar op te kunnen reageren.maar in de voorlaatste ronde heb ik haar voorbeeld gevolgd en heb ook het peloton achter mij gelaten en ben twee ronden voluit geweest om alzo alleen op de achtste plaats over de eindstreep te bollen.de wedstrijd zelf werd gewonnen door de luxemburgse kampioene voor haar landgenote christine majerus en de belgische kimberly buyl.
mijn volgende wedstrijd is op 12july te olen

Geen opmerkingen: