vrijdag 12 juni 2009

criterium eeklo


donderdag ben ik na een dag van intensieve arbeid op school eens naar het avond criterium gaan zien samen met mijn zus en haar zoontje en een goede vriendin van op het werk.
ben nu bezig aan de opbouw naar het wintersezoen toe en doe het nu op een andere manier dan vorig jaar omdat ik bang ben dat ik anders terug zou uitgeblust zijn op het einde van het sezoen.mijn trainingen verlopen heel vlot en heb er een zeer goed gevoel telkens er een trainings sessie is afgelopen.alleen nu is het op wedstrijd gebied een beetje rustig mede door het vele werk op school maar dat is binnen enkele weken gedaan en dan wordt er vanaf july terug actief meegefietst in het peloton zodat de conditie langzaam op peil kan komen met het oog op het komende wintersezoen.

Geen opmerkingen: