zaterdag 23 mei 2009

wedstrijd begijnendijk

zaterdag 23mei reed ik mijn wedstrijd in het vlaams-brabantse begijnendijk waar er 92dames hun rugnummer kwamen afhalen.
de wedstrijd bleef lang gesloten op enkele ontsnappings pogingen na en het was wachten tot een viertal rondes van het einde tot de definitieve ontsnapping ontstond met belgisch kampioene ilse geldhof en corinne hierckens,de twee fietsten een voorsprong bij elkaar van een 40tal seconden maar er was eigenlijk niemand in het peloton die zich geroepen vond om een georganiseerde jacht op de twee te maken in de voorlaatste ronde probeerde ik dan de kloof te dichten maar strande op een twaalftal seconden van de twee zodat ik terug in het voltallig pak terecht kwam maar door mijn poging kwam het peloton de twee terug op de hielen te zitten en als het voor de bloemen aankwam konden de twee het onder mekaar nog wel uitsprinten maar enkele seconden later was het ganse peloton daar voor de derde plaats en besloot ik wijselijk om mij maar te laten uitbollen en als 72° de eindstreep te overschrijden

Geen opmerkingen: