zondag 18 januari 2009

wb roubaix verslag

na mijn verkennings rondes deze morgen was het parcour zo een beetje zoals ik het mij had voorgesteld en kwa bereidbaarheid viel het toen nog best mee.maar terwijl ik mij op de rollen aan het warm rijden was opende de hemelsluizen hun deuren en werd het parcour helemaal in een slijk omloop herschapen .mijn start was eigenlijk nie zo slecht ondanks ik nog nooit gestart ben vanop een wielerbaan maar in het veld geraakte ik ingesloten en verloor er heel wat plaatsen mee en na de eerste ronde kwam ik maar als 30° de wielerbaan opgedraaid,in de tweede ronde heb ik dan aansluiting gevonden bij een groepje en dat was voormij een teken dat het met mijn gezondheid de betere weg opgaat aangezien ik het gat heb kunnen dichtrijden in nog geen ronde tijd. uiteindelijk heb ik er toch nog enkele dames moeten laten van wegrijden omdat ik het tempo nog nie kon volgen maar heb wel mijn plaats kunnen behouden van toen ik bij die groep aansloot en daar was ik al heel tevreden mee ben dan uiteindelijk op een 22plaats geĆ«indigd.
zondag in de wbmanche van milaan hoop ik toch wel top 15te rijden en als ik dat kan dan zit ik wel op schema voor het wk de week nadien.want hoogerheide is een parcour waar ik vorig jaar net binnen de top tien eindigde en dat geeft toch altijd een goed gevoel als ik daar aan terug denkt.

Geen opmerkingen: