maandag 26 januari 2009

ontgoochelend




terwijl mijn begeleiders vrijdagavond volle moed richting milaan vertrokken en alle weersomstandigheden hebben moeten doorstaan tijdens hun trip naar milaan ,waarbij hier twee foto's geplaatst van aan de gotthard tunnel in zwitserland in de sneeuw, vertrok ik zaterdagmiddag met het vliegtuig richting milaan ook nog denkend dat het niet zo een katastrofale afloop zou kennen zoals het uiteindelijk geworden is, vooral omdat ik op training terug het gevoel had dat het veel beter met mij gesteld was daarom is de ontgoocheling des te groter na mijn opgave aldaar en teleurstellend voor mijn supporters die speciaal ook met het vliegtuig de verre verplaatsing hadden gemaakt naar de wereldbeker aldaar.

en daarom ga ik de komende dagen in samenspraak met de vertrouwde mensen uit mijn omgeving overwegen of het nog zinvol is in deze situatie deel te nemen aan het wk in hoogerheide.ik vind het erg voor diegene die alles in het werk gesteld om een bus met supporters in te leggen naar hoogerheide om mij aldaar te komen aanmoedigen maar zoals het nu al verscheidende weken loopt is er voormij nieveel te rapen en is de ontgoocheling nog des te groter als ik terug moe afstappen omdat ik weet dat ik mij nie op mijn waarde kan verdedigen.maar zoals ik geschreven zal het pas beslist worden één van de volgende dagen en in overleg met de bevoegde mensen van.

wordt vervolgd de komende dagen.

Geen opmerkingen: