maandag 2 februari 2009

uci ranking

door mijn gedwongen forfait op het wk in hoogerheide ben ik gelukkig maar één plaats gezakt in de uci ranking en bevind ik mij nog altijd binnen de eerste twintig van het klassement namelijk de 19°plaats.
het wk verliep zoals verwacht met drie van de vier beste dames vooraan in de wedstrijd alleen daphny viel tegen maar die houd dan ook meer van modder omlopen dan van snelheidraces.en dat vos aan het pieken was naar het wk toe was hadden we al gemerkt in de wbmanche te milaan.het was dan ook goe gespeeld van marianne vos, hanka het werk te laten doen om het gat op componton te dichten en te speculeren op haar eindspurt wetende dat ze de rapste van drie was.zij is dan ook de verdiende wereldkampioen geworden.zij was diegene die op de dag van de waarheid nog de meeste reserves in haar lichaam had mede doordat ze eerst alles in functie van peking ingedeeld had en daardoor vrij laat aan het cross sezoen is begonnen was zij de friste van het peleton maar ge moed het maar doen natuurlijk.
en wat mijn belgische teamgenoten hebben verwezelijkt verdiend zeker ook een compliment met sanne op een mooie zesde plaats en joyce op een vijftiende plaats

proficiat girls

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Veerle, spijtig dat je niet van de partij was op het WK,had je graag zien meestrijden vooraan,kom je regelmatig tegen op training,ik doe aan mtb.Nog veel wielerplezier.Groetjes Philip Lembeke.

henk zei

hallo Veerle,
Hoe is het voor de moment met de gezondheid?hopelijk dat je snel terug kan herbeginnen,ik weet uit ervaring dat het hard is om terug te komen na een blessure(of dergelijke).het is mischien wel een harde beslissing geweest om je fiets een tijdje aan de kant te laten staan maar maar wel de verstandigste.
grt Henk uit adegem