maandag 17 november 2008

cyclo-cross gavere

wat eigenlijk een wedstrijd was dat mij een podium plaats moest opleveren is in de voorlaatste ronde totaal fout gelopen door een gemiste fietswissel en de diskwalificatie in de uitslag als gevolg.
na mijn min of meer gemiste start kon ik al vrij snel terug aansluiting vinden met de vijf koplopers van de wedstrijd mede door de slechte staat van de omloop kreeg elkeen wel eens af terekenen met de een of andere glijpartij toch kwam ik op en bepaald momment in tweede positie te rijden en met al een kloof van een 15tal seconden op een achtervolgend duo maar zoals ik al zei ieder kreeg wel eens af terekenen met een val en dat was bij mij nie anders daardoor kregen de twee terug aansluiting met mij,en toen plaatste daphny van de brand juist haar versnelling en moest ik effe passen zodat ik haar aanval niet kon beantwoorden.op dat momment bleven we nog met twee rensters over voor de derde podium stek en ik voelde dat ik wel de friste van de twee was en was ik praktisch zeker dat die stek mij zou toebehoren maar doordat er zo weinig slangen voorzien waren in de matriaal post om de fietsen telkemale af te spuiten heb ik in de voorlaatse ronde een fietswissel gemist met als gevolg schraping uit de uitslag van de race wat wel een grote ontgoocheling was op da momment voormij.
zo eindigde de wedstrijd waar ik zo graag op het podium had gestaan in mineur.
maar door dit incident en mijn huidig vormpeil kijk ik nu al uit naar de wbmanche te koksijde waar ik terug een rol van betekenis hoop te spelen en wie weet zit er daar geen plaatsje in de top vijf in en dan is gavere totaal vergeten.

2 opmerkingen:

Boeli zei

Opnieuw knappe prestatie dees weekend, wel jammer van de de terugzetting in rang.
Maar je hebt toch bevestiging dat vorm meer dan ok is.

Succes verder

groet B..D.

Dimitri-Kathy-Gilles zei

Veerle, spijtig van dit incident in Gavere, maar wij weten dat je goed zit.
Wij kijken uit naar de dag waarin alles goed mee zit.
Veel succes in je volgende wedstrijd: Koksijde.